miércoles, 1 de julio de 2009

LA SATISFACCIÓ D'APRENDRE



FINS EL PROPER CURS
Avui, ens hem acomiadat tots els alumnes del Programa “ I TU, PER QUÈ NO ? Patrocinat per la Diputació amb col·laboració de l’Ajuntament.
També del Curs de Català organitzat per el nostre Ajuntament.
Doncs sí, s’han acabat les classes de Informàtica i Català i com els nens petits hem fet fi de Curs acompanyats dels nostres professors Marisa i Simeó, i gaudint de la presencia de la nostre Regidora de Cultura Sra. Carolina.

Recordant tot el que he fet durant tot el curs, em sembla un somni fet realitat. Mai, hagués imaginat que, JO! Arribes a entendre i utilitzar tot el que una petita pantalla podia ensenyar-me: visualment, culturalment... Al·lucino!
I que dir del Català? La meva llengua!Aquesta que tota la vida he parlat, però no he pogut escriure per no haver tingut l’escola que ara tinc i que tan a gust m’hi sento, aprenent cada dia més i més; em sento plena de gom a gom i amb una gran satisfacció.Penso utilitzar-ho tot al màxim rendiment de les meves possibilitats. Ànims! A totes aquestes persones que facin aquestes activitats. Aprofitem les facilitats que ens donen, naturalment poc a poc sense presses i amb molta paciència, sobre tot per els profes; aprendre a la nostre edat no és el mateix que de petits.
Mai és tard per aprendre i al final la satisfacció que tot això dóna és tan immensa...

Bones vacances d’Estiu per tothom i esperant amb il·lusió el Setembre.
Rosa Santamarta
Alumne del Casal de Bigues i Riells
15/06/09

No hay comentarios: